Haastavat asiakaspalvelutilanteet

Haastavat asiakaspalvelutilanteet -koulutus on suunnattu kaupallisen alan työntekijöille, jotka kohtaavat työssään käytökseltään haastavia ja/tai vaikeissa elämäntilanteissa olevia asiakkaita. Koulutus sopii erityisen hyvin esimerkiksi puhelinmyynnin tai laskutuksen kanssa työskenteleville asiakaspalvelijoille. Kyky suoriutua haastavista asiakaspalvelutilanteista ylläpitää työkykyä sekä työssä viihtymistä ja siten vaikuttaa myös työn tuloksellisuuteen. Kiinnitämme luennoilla ja koulutuksissamme erityistä huomiota turvalliseen ilmapiiriin. Käytämme työssämme vain nykyaikaiseen tieteeseen perustuvia ja eettiseen tarkastelun kestäviä metodeja.  

Koulutukset ja luennot järjestää itsevarmuuskouluttaja, luennoitsija ja tietokirjailija Jevgeni Särki.

Hinnat: 

  • Koulutus 600 euroa (kesto 2 tuntia, osallistujamäärä 5-20 hlö)
  • Luento 500 euroa (kesto 60 min, ei rajoituksia osallistuamäärään)
    Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.

Alue: Pääkaupunkiseutu (Helsinki, Espoo, Vantaa)

Kielet: suomi, englanti

Tiedustelut ja varaukset: info (at) refresh.fi